Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Oferta dla Biznesuarrow
       22 451 00 50
pon. - pt. 9:00 - 19:00, sob. 10:00 - 14:00

Hotel Phoenicia (Valletta) 

Wypoczynek w Floriana , Malta

Kod oferty: FTR 260639/62

Kliknij aby aktywować
The Phoenicia Malta
Zdjecie: 1 z 20
Mapa
Last minute
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
96%
5.6 Znakomity Na podstawie 1258 opinii

Opinia według: Holiday Check

Polecamy tę ofertę:
  • Dla wymagających w dobrej cenie
  • Hotel z Wi-Fi
Atuty

Dla dzieci, Przedszkole, Blisko lotniska

Atrakcje

Fitness / siłownia, Basen odkryty, Sport

touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta dostępna

Oferta z dnia 17.11.2024 została sprzedana. Brak wolnych miejsc w poprzednim terminie.
Wybrano pierwszy dostępny termin 17.11.2024

Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
6 dni
17.11.2024 - 23.11.2024
własne (WŁ)
2 osoby
(2 dorosłych)
Zmień
6 dni
(17.11 - 23.11.2024)
Zmień
17 listopada 2024
(niedziela)
Zmień
(własne)
Zmień

Podróż z:
nie 17.11.2024 07:10 - 10:00
Katowice - Gudja
 
sob 23.11.2024 09:25 - 12:15
Gudja - Katowice
 
Dostępne opcje zakwaterowania ( dla 2 osób dorosłych )
pokój dwuosobowy (balkon) Last minute
Dodatkowe ubezpieczenie podróżne "Kup sobie spokój"

Warunki i zakres ubezpieczenia - pakiet Premium VIP

346,92
/ całość
Ubezpieczenie kosztów leczenia do 1 000 000 120 000
Cena całkowita
18 334
PLN
Wczytywanie...
Podsumowanie rezerwacji

18 334,00
Wczytywanie...
Kliknij aby aktywować
Opis
LOKALIZACJA - na obrzeżach stolicy Malty - Valletty, ok. 300 m od centrum miasta, ok. 600 m od konkatedry św. Jana, ok. 350 m od hotelu sklepy, restauracje i bary, ok. 15 km od Qawry, ok. 6 km od Sliemy, ok. 9 km od lotniska na Malcie
PLAŻA - ok. 1,5 km od hotelu publiczna, kamienista plaża Wuestenwinds, betonowa platforma do opalania, bez serwisu plażowego, ok. 7 km od hotelu publiczna, piaszczysta plaża St. George's Bay, leżaki i parasole płatne
HOTEL - jeden z najstarszych hoteli na wyspie, wybudowany w 1937 r., odnowiony w 2017 r., 132 pokoje, 24h recepcja, lobby, kantor, windy, sala konferencyjna, ogród, 2 restauracje, 4 bary
Płatne: fryzjer, pralnia, wypożyczalnia samochodówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Superior - ok. 25 m2,  2-osobowy, możliwość 1 dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, WiFi, sejf, minibar (płatny)Inne dostępne typy pokoi:
Executive - pokój z balkonem, ok. 23 m2
Deluxe - ok. 23 m2Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, leżaki i parasole bezpłatne, Phoenicia Spa and wellness: basen kryty, sauna, grota solna, łaźnia parowa, prysznic wielostrumieniowy, siłownia
Płatne: Phoenicia Spa and wellness: masaż i zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciałoWięcej informacji o hotelu: https://www.phoeniciamalta.com/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Organizator potwierdza cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- opieka angielskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
- miejsc obok siebie
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.


Udogodnienia hotelu Phoenicia (Valletta)*:
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Minigolf
  • Przedszkole
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe:
Hotel Phoenicia, The Mall, Floriana – FRN1478, Malta

tel. +356 2122 5241

e-mail:[email protected]
Dane GPS hotelu Phoenicia (Valletta):
N 35º 53' 44.1312"
E 14º 30' 24.8544"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Maltę.

Ten hotel nie został jeszcze przez nikogo polecony

  • --- Hotel
    • ---Wygląd
    • ---Stan
    • ---Czystość
    • ---Atmosfera
  • --- Położenie i okolica
    • ---Atrakcyjność
    • ---Lokal
    • ---Atrakcje
    • ---Komunikacja
  • --- Gastronomia
    • ---Smak
    • ---Urozmaicenie
    • ---Czystość
    • ---Obsługa
  • --- Pokój
    • ---Wyposażenie
    • ---Wielkość
    • ---Czystość
    • ---Łazienka
  • --- Wrażenia
    • ---Stosunek cena/jakość
    • ---Zadowolenie
  • --- Sport i rozrywka
    • ---Basen
    • ---Plaża
    • ---Rozrywka
    • ---Udogodnienia
Średnia ocena5.7 /6
Rekomendacja100%
5.7
Hotel
5.4
Pokój
5.9
Serwis
6.0
Położenie i okolica
5.9
Gastronomia
5.4
Sport o rozrywka

Średnie temperatury w ciągu roku na Malcie

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
15 15 17 19 23 27 30 31 27 24 20 17
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
15 °
15 °
17 °
19 °
23 °
27 °
30 °
31 °
27 °
24 °
20 °
17 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
10 10 11 13 16 20 23 24 21 19 15 11
Temperatura w nocy (°C)
10 °
10 °
11 °
13 °
16 °
20 °
23 °
24 °
21 °
19 °
15 °
11 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 19
  • 19
  • 24
  • 24
  • 27
  • 28
  • 30
  • 30
  • 25
  • 24
  • 19
  • 18
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 19
  • 19
  • 24
  • 24
  • 27
  • 28
  • 30
  • 30
  • 25
  • 24
  • 19
  • 18
Średnie
opady (mm)
  • 83
  • 46
  • 34
  • 50
  • 20
  • 11
  • 2
  • 19
  • 85
  • 77
  • 76
  • 137
Średnieopady (mm)
  • 83
  • 46
  • 34
  • 50
  • 20
  • 11
  • 2
  • 19
  • 85
  • 77
  • 76
  • 137
Ilość dni
deszczowych
  • 12
  • 10
  • 7
  • 6
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 7
  • 11
  • 13
Ilość dnideszczowych
  • 12
  • 10
  • 7
  • 6
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 7
  • 11
  • 13
powered by fostertravel.pl
0