Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Oferta dla Biznesuarrow
       22 451 00 50
pon. - pt. 9:00 - 19:00, sob. 10:00 - 14:00

Hotel Moofushi Resort 

Wypoczynek w Moofushi, Malediwy

Kod oferty: FTR 175395/92

Kliknij aby aktywować
Constance Moofushi Maldives
Zdjecie: 1 z 28
Mapa
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
99%
5.9 Fantastyczny Na podstawie 536 opinii

Opinia według: Holiday Check

Polecamy tę ofertę:
  • Dla wymagających w dobrej cenie
  • Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty

Klimatyzacja

Atrakcje

Fitness / siłownia, Basen odkryty, Sport, Sporty wodne, Nurkowanie

touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta niedostępna
Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
Dowolny

Podróż z:

Nie znaleziono terminów dla oferty
Zadzwoń do nas. 22 451 00 00 lub 801 00 31 21

Napisz do nas.

Kliknij aby aktywować
Naszym zdaniem
Komfortowe wille na wodzie i przy plaży. Architektura nawiązująca do lokalnych tradycji, miękki piasek, tropikalna zieleń, turkusowe laguny, rewelacyjne miejsca do nurkowania, ekskluzywne spa, moc atrakcji, bogate all inclusive zawierające m.in. ponad sto win z całego świata. Luksus połączony z prostotą i naturą.

Położenie
Wyspa leży koło 96 kilometrów od międzynarodowego lotniska Male, na południowym zachodzie Atolu Ari.

Transfer hydroplanem - ok. 25 minut. 

Z międzynarodowego lotniska pasażerowie udają się do stanowiska nr 37 przed terminalem przylotów, skąd są transportowani (ok. 10 minut jazdy) do terminalu Trans Maldivian Airways, gdzie w eleganckim salonie oczekują na hydroplan, którym udadzą się w podróż (piękna sceneria!) na wyspę hotelową.Transfer hydroplanem odbywa się wyłącznie w ciągu dnia.Ostatni odlatuje o godzinie 16:00.W Lounge Constance znajdują się  wygodne fotele, bezpłatne napoje, przekąski i sieć internetowa. 

Limit bagażu na transferze - bagaż rejestrowany 20 kg, bagaż podręczny 3 kg (nadbagaż za 1 kg - opłata około 5 USD+ podatek 12%, płatne na miejscu).

.

Wyposażenie
Eleganckie lobby, recepcja 24 h, sklepik z pamiątkami, restauracja główna Manta (kuchnia międzynarodowa i lokalna, widok na ocean), restauracja Alizee przy plaży serwująca owoce morza, grilowane ryby, mięso oraz specjały lokalne, rustylalny Totem Bar na plaży (przekąski, świeże soki, koktajle tropikalne, napoje, owoce), bar Manta tuż przy restuaracji głównej, usługi pralnicze, bezpłatne Wi-Fi, resort hospitality lounge (elegancka poczekalnia z prysznicami i napojami dla gości, którzy przybędą wcześniej do hotelu lub go późno opuszczają).  
.

Pokoje
Beach villa - elegancka sypialnia, łazienka prysznicem, sofa, telefon, telewizor LCD, podłączenie do iPod'a, odtwarzacz CD-/DVD, bezpłatne Wi-Fi, minibar, sejf, klimatyzacja, wentylator, serwis do zaparzania kawy/herbaty, drewniany taras z leżankami, lokalne dodatki.

Powierzchnia - ok. 57 m kw.Usytuowanie przy plaży.
Water villa - elegancka sypialnia, łazienka prysznicem, sofa, telefon, telewizor LCD, podłączenie do iPod'a, odtwarzacz CD-/DVD, bezpłatne Wi-Fi, minibar, sejf, klimatyzacja, wentylator, serwis do zaparzania kawy/herbaty, drewniany taras z leżankami, lokalne dodatki, prysznic na zewnątrz, bezspośrednie zejście do wody.Powierzchnia - ok. 66 m kw.Usytuowanie na lagunie. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców; wymagane podpisanie w hotelu stosownego oświadczenia przez rodziców / opiekunów.
 

 

 

.

Wyżywienie
All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w restauracji Manta (bufety, menu tematyczne), lunch także w Totem Bar (a' la carte), podwieczorek, wyznaczone międzynarodowe napoje bezalkoholowe i alkoholowe, świeże soki, woda mineralna, koktajle sygnowane przez Constance, duża oferta win z całego świata (w tym także sprowadzane bezpośrednio z niedużych winnic), jedna kolacja a'la carte w restauracji Alizee, codziennie uzupełniany minibar (czerwone i białe wino, piwo, napoje bezalkoholowe, woda, przekąski), raz w tygodniu koktajl menadżerski. 

.

Sport i rozrywka
Malowniczy półokrągły basen z tarasem przy plaży, siatkówka plażowa, niemotorowe sporty wodne: rowery wodne, windsurfing, kajaki, snorkeling, wycieczka grupowa snorkeling excursion (z plaży), wycieczka łodzią (powyżej 9 noclegó - dwie bezpłatne wycieczki łodzią), lekcja nurkowania w basenie, centrum fitness, pawilon jogi, duże szachy, rzutki, piłkarzyki, rozrywka, występy.

Odpłatnie: nurkowanie głębinowe, katamaranem, kursy sportowe, wędkowanie (także nocne), rejsy o zachodzie słońca, wyprawy na obserwacje delfinów, warsztaty kulinarne.W hotelu działa prestiżowe spa usytuowane w domkach na wodzie.
.
Dla dzieci
Play station, możliwa opiekunka do dziecka (odpłatnie).

Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.

Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna.Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ ..
Dodatkowe wymagania hotelu constance
1) Niezaszczepieni goście zostaną poproszeni o wykonanie dodatkowego testu PCR przeprowadzonego po wylądowaniu przez zespół medyczny hotelu (bez dodatkowych kosztów dla klienta).

Podczas oczekiwania na wynik testu klienci będą mogli udać się do hotelu, gdzie po przyjeździe zostaną poproszeni o pozostanie w swoim pokoju do czasu otrzymania wyników testu.Czas oczekiwania może potrwać maksymalnie 24 godziny.W przypadku negatywnego wyniku testu klient może opuścić pokój i swobodnie poruszać się po hotelu.Jeśli wynik testu będzie pozytywny, klient zostanie poproszony o kontynuowanie samoizolacji w swoim pokoju.
2) Uprzejmie prosimy o przesłanie mailem skanów paszportów i certyfikatów szczepień klientów na tydzień przed planowanym wylotem.Ma to na celu przyśpieszenie procedur przeprowadzanych przez hotel po przyjeździe klientów na Malediwy.

.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 

Udogodnienia hotelu Moofushi Resort*:
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Oferty egzotyczne
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe:
Hotel Moofushi Resort, South Ari Atoll, 00200, Malediwy
Tel.: (960) 668 10 10
Fax: (960) 668 0509
Dane GPS hotelu Moofushi Resort:
N 3º 53' 5.7876"
E 72º 43' 40.6776"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Malediwy.

Ten hotel nie został jeszcze przez nikogo polecony

  • --- Hotel
    • ---Wygląd
    • ---Stan
    • ---Czystość
    • ---Atmosfera
  • --- Położenie i okolica
    • ---Atrakcyjność
    • ---Lokal
    • ---Atrakcje
    • ---Komunikacja
  • --- Gastronomia
    • ---Smak
    • ---Urozmaicenie
    • ---Czystość
    • ---Obsługa
  • --- Pokój
    • ---Wyposażenie
    • ---Wielkość
    • ---Czystość
    • ---Łazienka
  • --- Wrażenia
    • ---Stosunek cena/jakość
    • ---Zadowolenie
  • --- Sport i rozrywka
    • ---Basen
    • ---Plaża
    • ---Rozrywka
    • ---Udogodnienia
Średnia ocena6 /6
Rekomendacja100%
6.0
Hotel
6.0
Pokój
6.0
Serwis
6.0
Położenie i okolica
5.9
Gastronomia
5.8
Sport o rozrywka

Średnie temperatury w ciągu roku na Malediwach

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
31 31 31 32 31 31 31 31 30 30 30 30
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
31 °
31 °
31 °
32 °
31 °
31 °
31 °
31 °
30 °
30 °
30 °
30 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
27 27 27 28 28 27 27 27 27 26 26 26
Temperatura w nocy (°C)
27 °
27 °
27 °
28 °
28 °
27 °
27 °
27 °
27 °
26 °
26 °
26 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 26
  • 26
  • 28
  • 24
  • 22
  • 22
  • 24
  • 25
  • 23
  • 22
  • 23
  • 25
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 26
  • 26
  • 28
  • 24
  • 22
  • 22
  • 24
  • 25
  • 23
  • 22
  • 23
  • 25
Średnie
opady (mm)
  • 8
  • 3
  • 7
  • 10
  • 20
  • 18
  • 18
  • 26
  • 11
  • 31
  • 25
  • 12
Średnieopady (mm)
  • 8
  • 3
  • 7
  • 10
  • 20
  • 18
  • 18
  • 26
  • 11
  • 31
  • 25
  • 12
Ilość dni
deszczowych
  • 5
  • 3
  • 3
  • 6
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 7
  • 9
  • 7
  • 6
Ilość dnideszczowych
  • 5
  • 3
  • 3
  • 6
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 7
  • 9
  • 7
  • 6
powered by fostertravel.pl
0